Busy life!

Oj oj oj. 
Min kalender är en viktig ägodel just nu. Den är full av datum och tider hit och dit. 

Idag gick jag och Wester på handledning, fick snabbt den hjälp vi behövde och kunde sedan gå hem och fila ihop det mesta av de hemtentorna som ska in i denna veckan. Tror vi blir klara imorgon. Vi är på något märkligt sätt jäkligt effektiva när vi sätter igång. Sitter inte så många timmar men de timmar vi sitter så är det hårt arbete och få pauser - intensivt och snabbt, precis som vi gillar det! 

Har bokat in fyra intervjuer för c-uppsatsen preliminärt, skickat mail till vår handledare för godkännande av intervjuguide, nästan skrivit klart våra hemtentor och planerat livet framöver lite. 
Jag har även hunnit springa, göra veckans matlådor, fått fler jobbtider i Falköping och chillat en lång stund i soffan. Känner mig som rena rama superwoman! Kanske var kaffet, joho minsann, den här kvinnan har börjat dricka kaffe!

Imorgon väntar mer plugg och en WOD i boxen med mina relativt nyfunna vänner och jimpa som inte alls är nyfunnen :p. 

På fredag åker jag mot Gbg för att möta upp min fantastiska underbara man, hans födelsedagspresent från mig var nämligen en helg i götet med hotellvistelse och kompis-häng! Blir perfekt det. 

10/3 blev den här 24 bast! Inte illa ;). 

Puss på er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback